Resten av veckan och lite till

Hej igen,
resten av veckan var jag ändå inte på topp, min kraftiga förkylning gjorde mig rätt trött.. På fredagskvällen var jag hos astrid och vi kollade på rent. Sådär, var väl det allmänna intrycket. Lördagen var riktigt slapp, jag vilade hela förmiddagen och hade även mitt första videosamtal med Richard! Riktigt kul att få se honom och anna-klara. På eftermiddagen och kvällen så var jag på julfest och sen hannukahfest. Det var kul men ingen höjdare med en massa vuxna och små barn som man inte känner. Söndagen så hade jag och Astrid bestämt oss för att baka. Vi började handla ingredienser vid 12...detta tog ett tag då vi skulle lista ut och översätta receptet...vi bakade kryddbröd, spelade på spåret i jäspauserna och bakade även lussebullar, detta tog ca 6 timmar. klockan 18 var vi helt klara. Då hade kate också kommit och vi hade smakprov. Kate skulle sen hem igen, jag och astrid beställde kina mat och kollade på top gun, som hon aldrig sett. Måndagen denna vecka startade också ganska lugnt. Jag och Astrid hängde och sen pratade jag med först familjen och sen malin på skype. Idag har jag och astrid bakat igen, gjort pepparkaksdeg och nya lussekatter! Det ska bli gott!
kramar linda

Comments

Popular posts from this blog

Couloir des pisteurs

Covered in insulation dust

2nd Anniversary